Oldalak

2011. január 16., vasárnap

Lusta dal

Úgy érzem, most írtam egy igazi éneklős dalhoz szöveget. Már csak alapzene, meg énekhang kell hozzá. Zenét tudok szerezni, meg majd valami olcsó autotune dolgot is talán..  Íme a kreálmány:

Ma úgy érzem, csak lógatom, csak lógatom
A lábam, a lábam...
Nem csinálok mást, csak fetrengek
A szép kis szobámban...
Egész nap én ki nem szállok
Az ágyból, az ágyból,
Azt hiszem, nem lennék most szívesebben
Máshol, máshol...

A lustaságom határtalan,
Átvette fölöttem a hatalmat!
A lustaságom határtalan,
Álomba merülök egy pillanat alatt!

A rengeteg feladat asszem csakis 
Rám vár, rám vár...
De nincs most melegebb hely
Az ágynál, az ágynál...
De nem érdekel, most az összes probléma
Várhat, várhat...
Pedig nem ártana megoldani már
Egy párat, vagy százat...

A lustaságom határtalan,
Átvette fölöttem a hatalmat!
A lustaságom határtalan,
Álomba merülök egy pillanat alatt!

Ha pedig egyszer majd felkelek,
És az egész világra nevetek,
Akkor majd minden szépen
Összeáll a képen, a képen..

Oh, azt hiszem, a leglustább ma
Én vagyok, én vagyok...
Ha nem pihenek eleget, úgy érzem
Meghalok, meghalok...
Nekem minden megfelel ha elég lassú
A tempó, a tempó...
Hidd el, ez az érzés mind közül 
A legjobb, a legjobb!

A lustaságom határtalan,
Átvette fölöttem a hatalmat!
A lustaságom határtalan,
Álomba merülök egy pillanat alatt!

3 megjegyzés:

  1. Ez is olyan,mint a többi versed:állati jóóóó!!!
    Nagyon tetszenek....és köszönöm az élményt!!!;-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az elismerő szavakat! :) Egyébként ismerjük egymást?

    VálaszTörlés
  3. Megihlettél..:-))),ezért úgy gondoltam versben válaszolok kérdésedre(hozzá kell tenni nem vagyok vers író,de imádom a verseket)!!!
    Így szól:
    "Szemtől szemben nem ismerjük egymást,
    de nagyon tetszik eme sok alkotás.
    Én tudom kinek kije vagy,
    de még sose kérdeztem meg hogy vagy.
    Ígéretet teszek
    ha egyszer Kunszenten leszek,
    nem jövök el úgy,hogy ne nyújtsak kezet.:-)))

    VálaszTörlés