Oldalak

2011. március 7., hétfő

Óda a modern szerelemhez (Láw 2011)

Hidd el, nem gúnyollak, 
Epedve várom minden lájkod,
Nem az idő telik gyorsan,
Te voltál cyber-bátor.

Mikor bejelöltél, már
Tudtam, hogy lesz köztünk
Valami, valami más..
Bizony, a neten összejöttünk.

Küldtem instant üzit,
Benne szivecskét, sokat,
Ujjaim a billentyűt ütik,
Írom a szerelmetes sorokat.

Oh, az idézeted pont
Passzol a mi helyzetünkhöz,
Én örömhírrel megyek most
Közös ismerősünkhöz.

Mert mi már járunk, együtt!
Te is már 'kapcsolatban', 
Nemt'om együtt mikor leszünk,
De én bökdöslek szakadatlan.

Egy hónap alatt, légyszi
Találkozzunk kétszer csak,
De ha tőlem bárki is kérdi,
Én mindörökké imádlak! <3

S ha berezelnék mégis nagyon
Az első komoly randi körül,
Ne félj Cica, csak szakítok;
Nem töröllek az ismerőseim közül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése