Oldalak

2010. június 3., csütörtök

Nethuszár

A monitorod mögül veréb nagy lehet a szád
De ha neked kéne szerepelned, nem lenne nagy pofád
Erre lettetek tanítva, ezt a legkönnyebb csinálni
Egyfolytában, mindent leszarva, csak fikázni
Aztán meg taktikázni, hogy ha a nickneved céronáldó-tizenegy
Azt hiszed hogy nem vágom, de Truba téged kinevet
Szar a flow? én nem is mondtam azt, hogy jó
De ha mondom: csináld utánam, máris a nyakadban a hó
Meg el kell mennem anyukámnak segíteni pillanat
Sok a kam szöveg, ember én már levágtam hogy csicska vagy
Nem érdekel az sem, ha egy osztálytársam utál
Én csak röhögök rajta három tiszteletkör után
Ez az amit nem vágsz le, hogy erre senki nem kért meg
Aztán csodálkozol, hogy mért szólítalak verébnek
Több esze van nálad már egy kaktuszos cserépnek
Ha véletlen meg behódolsz majd vársz valamit cserébe

Nem vagy más, csak egy nethuszár
Megcsíplek, mint a deres február
Nem veszed észre, hogy lejárt a lemez
Mért nem az alt-f4-en jár az eszed?

Megnézem az adatlapod, rögtön szerelmes is vagyok
Csak nem tudom ezt honnan vetted, nem vágom mit gagyogsz
És közben ragyogsz, mint ahogy József Atis megírta
Emlékezzünk rá, szegény a basztatást már nem bírta
Ha nem jelöllek vissza rögtön, akkor meg már utállak
Vagy csak nem ismerlek, vagy nem dőlök be a dumádnak
Senki nem kért meg arra, hogy kommenteket írjál
Meglátszik, hogy az írás előtt jó szar kendert szívtál
Ott kezdődnek a bajok, mikor azt mondod: téháiksz
Élőszóban folytatod a nethuszár sémát is
Ha nem teszel zárójelbe L betűt, nem is dúl a láv
Élőben meg semmi, de nem baj mert a neten túra vár
A csajok küldik körbe a képeket a csávó farkáról
Aki a legjobban röhög, öt éve nem hallott az anyjáról
Ha valaki beugat, leírja neked hogy rohadjál meg
Csak azt mondja a szemedbe majd, hogy légyszi ne rohanjál le

Nem vagy más, csak egy nethuszár
Megcsíplek, mint a deres február
Nem veszed észre, hogy lejárt a lemez
Mért nem az alt-f4-en jár az eszed?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése