Oldalak

2010. július 7., szerda

Rosszabb

ez nem járja, nekem ez nem pálya
tőlem mindig mindenki csak azt várja
hogy jövök, és rendben lesz minden
ez minden, de nem tehetek semmit sem
csak egy kis pötty, egy cseppnyi könny
vagyok, a pofámon nem azért van közöny
mert köpök rá, hogy mi van veled
hanem azért, mert elhagytad az eszed
és engem okolsz minden hülyeségért
ez itt a baj, engem senki nem ért
nem lehetek mindig ott, ha baj van
tudod, sokszor segítek a szarban
de állj, én nem vagyok egy angyal
hogy messzire elmenj, azt sohasem hagytam
szeretnék neked mindig eleget tenni
de nehéz, bár a feladat tetszik

minél rosszabb, néha annál jobb
de rosszabb lenne, ha hagynád ott
járd ki az utat és ismerd fel
ha nem megy, imádkozz istenhez

kiismerni téged a legnehezebb feladat
nem én vagyok a hibás, hanem te magad
ne kérd, hogy mindig melletted legyek
én mindig tudom, hogy mit kell tennem
a végsőkig kitartok, így leszek hiteles
ezt a nagy súlyt a hátamon cipelem
kibírom, én nem mással vitetem
te is tudod jól, hogy kellesz nekem
igaz, hogy volt sok vészes helyzet
engem a sok balhé már megedzett
harcolni és szeretni egyszerre nehéz
nekem te vagy az, ki minden pénzt megérsz
szeretem ha kettőnkről mesélsz
nem akarom, hogy szétmenjen az egész
nem kell, hogy a homokóra álljon
csak az, hogy amit akarok, valóra váljon!

minél rosszabb, néha annál jobb
de rosszabb lenne, ha hagynád ott
járd ki az utat és ismerd fel
ha nem megy, imádkozz istenhez

nem számít, ki mit mond, és mit nem
mit mondasz komolyan, és mit szánsz viccnek
kusza gondolatok, mikor bennem az ideg
nem igaz már, hogy nincs semmi sínen!
nem kell a duma meg a hapacs szöveg
elkap az indulat, elég egy löket
és kirobban belőlem minden, ami bánt
nem minden az én hibám!

minél rosszabb, néha annál jobb
de rosszabb lenne, ha hagynád ott
járd ki az utat és ismerd fel
ha nem megy, imádkozz istenhez

én nem sírok, sírjon inkább a gitár
kibírom a próbát, akármi bánt
ne mondd nekem, hogy higgadjak le
csak az a kérdés, hogy itt maradsz-e
minden rosszat valami jó követ
okozok én még neked örömet
az idillt nehéz megtartani
de én csakis erre fogok hajtani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése