Oldalak

2010. december 9., csütörtök

Szürke vagyok

Szürke vagyok,
Mint a rohanó, büdös hétköznapok.
Mint unalmas iskolai tankönyvlapok.
Mint templom nélküli tíz falu.
Mint a cigaretta végéről leeső hamu.

Csúnya vagyok,
Mint ódon komód, mit por lep el.
Mint korcsoknak fenntartott dogkenel.
Mint egy alkoholista hányása.
Mint egyforma nőknek a válltáska.

Sótlan vagyok,
Mint egy unalmas, rossz mondóka.
Mint a szép álmok tűzoltója.
Mint egy utolsó kísérleti patkány.
Mint megcsúszó kerék útpadkán.

Üres vagyok,
Mint hétköznapok szerelem nélkül.
Mint hamis sámán: megjátszva révül.
Mint levegőbe lőtt, üres, nagy szavak.
Mint kidöglött fű az áradás alatt.

Szomorú vagyok,
Mint a szakadó esőbe kibámulás.
Mint a legjobb baráttól az árulás.
Mint aki valakit nagyon megbántott.
Mint aki az egészre vállat rántott.

De jó lehetek,
Talán esélyem még több lehet.
Talán a szerelem még rámnevet.
Talán még ébredek saját napra.
Talán ki bocsánatot kér: megkapja.

1 megjegyzés: