Oldalak

2012. április 16., hétfő

Dagi

Van egy kiskutyám.            Van egy kiskutyám,
Nem is az enyém.              Kiről szól a mesém,
Nem is olyan kicsi.             Nem is olyan kicsi.
Úgy hívják: Dagi.              Úgy hívják: Dagi.

Jogos lehet a panasz,
Miszerint kutyám kamasz,
Ezért szeret mindennél jobban
Károkat okozni.
De idősebb már szerintem,
Főleg, hogy a kutyáknál
Héttel kell szorozni.

Mindegy, ez a kiskutya,
-Nyála folyik, mint a Visztula-
Oly bamba és lusta, hogy szinte
Már öröm nézni.
Ha tehetném, én is egész nap
Csak hemperegnék a fűben:

Menjen a macska egerészni!


Kergetne a fene bármit is,
Gazdám maradékát átviszi
Az én kotlámba, így mindig van
Mit enni nékem.
Bizony megértem, ha irigyeltek,
Hiszen csuda jó dolgom van:
Jóllakva töltöm egész éltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése