Oldalak

2011. április 24., vasárnap

Falra okádott borsó

Megöltem egy kiskecskét,
Fiallott három nagy lovat.
Háromból kettő csak sertés,
Az az egy meg mosogat.

Fiam, loptam neked fűt,
Mellé tízezer-öt forintot.
Játszótéren abból sportot úz,
Hogy ő Placido Domingo.

Sok a dolog, ezért kuss,
Számolgasd fogaid körbe.
Éhes számba kenyér, juss,
Taknyot csapok a földre.

Kerestem karcos cédét,
A hóna alatt volt a kígyónak.
Megeszi saját farka végét,
Thomas ő, a kisvonat.

Azt hiszem, mellényúltam,
Elfolyt a magzatvizem messze
Hiányzik, mint mellényujjam,
Fuss, kutyám, te tetves!

Szerelmes voltam a körmödbe,
Halál-szaga vonzott nagyon,
Nagyot köpök a kölyködre,
De visszaadni nem hagyom.

Színes tonikot vizelek,
Álmom végtelen nevetség.
Holnap az ijesztő kikelet
Ronda álom-arcom feledné.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése