Oldalak

2011. április 26., kedd

Félálomba süllyedt éberség

Senki sem tudhatja,
Merre jártam álmomban.
Láttam magam dúvadnak,
És éreztem bátornak.
Sosem készülök fel rá,
De mégis előtör gyakran.
Szívem ver, agyam kattan,
Felmordulok számolatlan.
Furcsa, merész látomás.

Bakot tartok magamnak,
Szégyellem, mit látok,
Szemhéj alatt még akadnak
Képtelen látomások.
Egy feszengő óvodás vagyok.
Halkan szól csak a zene.
Belháború közepe a fejem,
Nyugtom csak holtan lenne.
Nem lennék én hadifogoly.

Ostoroz, mardos, köpköd
Álmomban a bűntudat
Riadok. Felhúzom a köntöst,
Nehéz, mint egy űrruha.
Azt sem tudom mit tegyek.
Szemem résnyire nyitva,
Mintha álom-angyal szidna,
Zárva az alvásnak titka,
Azt hiszem, ezt meguntam.

1 megjegyzés:

  1. Húúúúú........ez a három vers nagyon kemény!!!Vad,szókimondó!!!!Biztos ez az április teszi,hisz az is szeszélyes!!:-))))
    De nagyon izgalmasak számomra!!!
    Köszönöm ismét Kedves Zolika!!!!:-)))

    VálaszTörlés