Oldalak

2011. december 3., szombat

Nem eszperente

keresgettem fejemben de rendet nem leltem

elcsépelt az eszperente is meg a téma is
ma már másra van szükség, nem így van?
hisz ez lenne a feladatom, minő dicsőség
minőségi keretbe foglalni a háborgó tengert
amely csak egykét halat ha partra vet

melletted vagyok, de mégis olyan távol
szuszogásod hallom mégis úgy hiányzol
nem tudom ezt hová tenni magamban
nem akartam, de most csődöt fogok mondani
arcomnak fedele lett két nagy tenyerem

tanácstalan vagyok, mit tegyek?
segíts rajtam kérlek, jöjj, beszélj velem
hadd érezzem magam egy kicsit fontosnak
nemcsak mint bóvli amit fogdosnak
esküszöm fogalmam sincsen a békéről

fájdalmas futóhomok fal fel fejtetőig
szárazon hatolok be egész a temetőig
keserű, keserű, keserű... FÁJ!
ne akarj tőlem semmi világmegváltó dumát
olyannal én már rekesztettem dunát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése