Oldalak

2010. április 10., szombat

A blogod létrejött!

Őszinte köszönettel fogadtam a szolgáltató gratulációját, mikor összedobtam ezt a blogocskát.
Mivel most ez a platform tök új, meg vannak, akik még engem eddig soha nem olvastak (pár milliárd ember van már ilyen csak, de rajta vagyok!), azok kedvéért pár alapinformációt hajlandó vagyok magamról közölni.

A tettes V. Zoltán, as known as Zolika. A 16-17 év körüli elkövető különös kegyetlenséggel és démoni sugallattól vezérelve alkalmazta áldozatain a finomkodást, a könnyű nyelvi humort és nagymértékben használta az (ön)iróniát. Áldozatait mindig előre eltervezett nagy dumával vette le a lábáról, egyes károsultak a mai napig nem tudtak még ráállni. Az féktelen gazembert a rendőrség nagy erőkkel kereste, ám végül nem találta. Innen üzenem, hogy: hehe.

(Részlet a 52965Q/b jegyzőkönyvből)


Buzgó szívvel remélem, hogy senkit nem fog megszédíteni a sok abszurd hapacs, ez a nagy helyzet, hogy én így fogalmazgatok. Írni kéne, tök jó ötlet ez.


(Részlet Zolikának a Spanokhoz írt leveléből)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése