Oldalak

2010. április 22., csütörtök

Őszinte

Tök mindegy az nekem, hogy te mit gondolsz rólam
Aki ismer, az tudja, hogy én mindig rendes voltam
Aki számított nekem, azzal a szekeret együtt toltam
Segítettem a bajban, elég volt ha egyszer szóltak
Az is mindegy, hogy engem te milyen néven ismersz
Csak egy Zolika vagyok, vagy Trubadurként tisztelsz
Amit itt elmondok neked, az a legőszintébb duma
Nem értheti ezt mindenki, mert sok ember buta
Abba se gondolnak bele, hogy én erre mit áldozok
Hogy formáljam a flow-mat, remélem hogy változok
Az életemben mindig voltak ellenséges táborok
De az is biztos, hogy aki utál, hiába háborog
Olyanok is voltak már, akik mocskosul kihasználtak
Akik az én oldalamon sokkal többet kaszáltak
Aztán meg kiszálltak, és pofátlanul kiröhögtek
Figyeljetek ide, küldöm ezt a rohadék köröknek

Szemtől szembe, csak én meg te
Gyere, nézz szembe a tényekkel
Itt vagyok előtted, egy az egyben
Hozzád beszélek, nézz a szemembe

Nem is ismersz, mégis a rosszhírem terjeszted
A saját kertedben csak az irigységet termeszted
Nem foglalkozom veled, én minden ilyet felejtek
Én csak maradok, ahol voltam, vagyis feletted
Nem adom magam, betörni engem soha nem tudtok
Hiszen egyszerűek vagytok, minden ajtót becsuktok
Amitől a legjobban féltek, nem más, mint magatok
Sehogy se áll össze az egész, maradnak darabok
A legkönnyebb dolog az, hogy engem hibáztattok
Magatok után meg százezer hibát hagytok
Leginkább mindig a saját dolgom érdekelt
Nálam eredményt csak a szeretteim értek el
Az a kevés ember, akiben én igazából megbízok
Akik akkor is szeretnek majd, hogyha meghízok
Akik azért szeretnek, aki én igazából vagyok
Akiknek a szemében ugyanaz az őszinteség ragyog

Szemtől szembe, csak én meg te
Gyere, nézz szembe a tényekkel
Itt vagyok előtted, egy az egyben
Hozzád beszélek, nézz a szemembe

Hiába is próbálkoznál, belém kötni nem tudsz
Mindent csak tönkreteszel, aztán meg gyáván elfutsz
Én nem tehetek arról, hogy neked mennyi bajod van
Hogyha enyém a jobb, akkor a tiéd a bal oldal
Azt kívánom, legyél boldog a saját álomvilágodban
Ahol a kényed-kedved szerint majd királykodhatsz
Személy szerint, én köszönöm szépen, jól vagyok
Hálát adok az égnek, amiért mostanában jót kapok
Itt van körülöttem mindenki aki jelent valamit nekem
Közülük ha baj van, bárki megfogja a kezem
Mert tudják, hogy fordítva is pont ugyanígy lenne
Jobb lenne a világ, ha ez mindenkinél így menne
Boldog vagyok - itt a zsebemben minden
Ami csak számít - az az én kincsem
Hiszen ahol ott az Isten
Ott bizony szükség nincsen

Szemtől szembe, csak én meg te
Gyere, nézz szembe a tényekkel
Itt vagyok előtted, egy az egyben
Hozzád beszélek, nézz a szemembe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése