Oldalak

2011. november 29., kedd

Kis éji semmiség


"I just wanna make you sweat"

Nem tudok már mire gondolni
Annyira leizzadtam, hogy
Mikor pislogok, szemhéjaim
Összeragadnak, és
Kis cuppanással jönnek
Szét csak nagy nehezen.

"You do a little dance and then you drink a little water"

Úgy szalad szerte minden
-Egyébként üres-
Gondolatom, mint amikor
Túl nagy lendülettel öntök
Magamba egy pohár vizet
S a felesleg a hasamon
Csurog végig. 

"Bár a szó elszáll, de amíg repül, figyeld hol jár"

Nekem van a világon a
Legtöbb remek ötletem
De sajnálatos módon
Mindig elfelejtem
Vagy ami meg mégis
Megmarad, az meg
Mire megvalósítanám, már
Nem is tetszik annyira.
 
"We only got four minutes to save the world!"

Mindig van ám nekem
Vagy egy hónapom a
Határidőig, de
Juszt is csak az utolsó
Pár pillanatban csinálok
Meg mindent, még ha az
Nehéz is, vicces, nem?

"Te olyan kellemetlen vagy"

Egyébként, csak hogy
Neked se legyen olyan
Könnyű, szándékosan
Mindenhol a lehető leg-
Rosszabb helyen
Nyitottam új sort, hát
Nem tenyérbemászó ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése